بهترین مارک یخچال و فریزر ، همراه با لیست قیمت برندهای محبوب!
نوشته شده توسط : علی


شایسته ترین برند سردخانه و یخچال معمولا مبتنی بر تجربه هر شخص به به کار گیری از آن جنس معرفی میگردد.  نمایندگی یخچال سپهر الکتریک در مشهد  البته درین مقاله به مقایسه ی گونه های مارک های مطرح سردخانه و سردخانه به یار و همدم لیست بها آن‌ها پرداختیم تا بتوانید گزینش سزاوار تری داشته باشید.


راهنمای خرید: اسباب خانگي در خانه علاوه بر محبوبيت نصیب عمده اي از نياز هاي مارا آماده مي كنند. يخچال و فريزر يكي از به عبارتی لوازمي میباشد كه جز نيازهاي اوليه هر منزل اي میباشد و نمي قدرت آن را حذف كرد. در اين مقاله از ihome مي خواهيم مواردي را آیتم بررسي قرار دهيم تا به خريد شایسته ترین فریزر و یخچال اهل ایران و فرنگی كمك كند. هم پا ما باشيد تا جز به غیر از تمامي نكات را با هم بررسي كنيم.

 

معرفی گونه های يخچال و فريزر
يخچال و فريزر در گونه های متفاوتي در بازار مو جود میباشد كه در سبک هاي متعدد توليد مي گردد. اشکال يخچال و فريزر مشمول سردخانه های بالا و پايين، دو قلو، سايد باي سايد و یخچال فریزر های درب فرانسوي (French door) میباشد. اندازه يخچال و فريزر ها با اعتنا به سبک آنها گوناگون میباشد كه اندازه آنها بر پایه ی فوت مكعب به حساب آوردن مي گردد. يخچال فريزر ها از اندازه 5 فوت تا 40 فوت می‌باشند و موردها استعمال آن مبتنی بر تعداد نفرات و فضايي كه از يخچال مي خواهيم به کارگیری كنيم متعدد میباشد.

 

خرید یخچال فریزر با دقت به فضای آشپزخانه

یخچال فریزر با در فرانسوی ( فرنچ) یا این که به عبارتی فریزر های سه در:

ترکیبی از سبک ساید بای ساید با سردخانه در نصیب ذیل میباشد یخچال فریزر با در فرانسوی سعی بر ارائه تمامی چیز دارا هستند. آن‌ها معمولا دارنده توسعه یافته ترین خصوصیات مثلا توابع هوشمند، تلاش متصل به هم و محیط های منحصر میباشند. سبک های فرانسوی نیز دوستداشتنی ترین گونه های یخچال فریزر می‌باشند، به این ترتیب در اکثر رنگ ها و مورد های گوناگون موجودند. در سود شما نیز هزینه بالایی برای آنان خواهید پرداخت.

یخچال فریزر های توکار :

گران و قشنگ می‌باشند و به طور تقریب با کابینت ها متناسب گردیده اند اینها معمولا عریض (30 تا 48 اینچ)می باشند و تا 27 متر مکعب گنجایش (که صرفا 70 درصد آن قابل به کار گیری میباشد). طوری می بایست گزینش گردد مطابقت و همخوانی با کابینت آشپزخانه داشته باشد.

سردخانه های کوچک :

برای اتاق خوابگاه، دفتر کار یا این که آشپزخانه عالی میباشد. به خیال داشته باشید که بعضی از سبک ها فقط یک چهارم یخچال فریزر بی آلایش گنجایش دارا هستند سعی دما را می اقتدار در برخی از سبک ها ایفا بخشید (اذن می‌دهد تا بالای 40 مرتبه فارنهایت ارتقاء یابد، نقطه ای که در آن خوراک آغاز به پرورش باکتری های مضر می نماید)، براین اساس این سردخانه را برای سودا و آب میوه های دیگر و یا این که نگه داری موقت در بین وعده ها به کارگیری نمائید (به مکان شیر، میوه، یا این که بقیه خوراکی هایی که زودتر وخیم می گردند )

مواقعی که می بایست هنگام خرید فریزر به آن دقت فرمایید :
برچسب انرژی که روی آن‌ها مندرج :

فایده وری انرژی نکته بسیار دارای اهمیت برای مشتریان میباشد کلیه سردخانه های نو خیلی بهتر از یک ده سال پیش می باشند، البته نگاهی به برچسب به شما امداد می نماید تا مکان ممکن سبز را تعیین فرمائید.

 

 





:: برچسب‌ها: نمایندگی یخچال سپهر الکتریک در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: